یـاد مـیکـنـیـم بـه نـیـکـی خـدای را کـه بـا یـاد او دلـهـا آرام گـیـرد.
*************************************************************************************************************
''بــه امــیــد پــیــروزی رهــروان راه آزادی''
*************************************************************************************************************


یــــاد و فـــــریـــــاد

یاد میکنیم خداوند مهربان و توانا را که به جانداران توانایی و به انسان دانایی و توانایی ارزانی داشت

یاد باد بزرگان و نیکان جهان

یاد باد نیکان و دلیران ایران

یاد باد دلیران و مبارزان

یاد باد مبارزان آزادیخواه ایران

یاد باد آزادیخواهان و آزادگان

یاد باد آزادگان و ایرانیان

یاد باد ایرانیان و جوانمردان

یــــاد و فـــــریـــــاد

یاد آزادی و فریاد آزادیخواهان

یاد سختیها و رنج های سنگین و فریاد کودکان رنجیده

یاد دردهای سهمگین و فریاد مردمان دردمند

یاد چشمان منتظر مادران و فریاد فرزندان دلیر در بند

یاد دیدگان اشک آلود خواهر و فریاد برادر از پشت دیوارهای سنگین

یاد غمهای نهفته در سینه پدران و فریاد فرزندان اسیر در بند ضخاک

یاد دوستان بی دوست مانده و فریاد دوستان در پشت میله های آهنین

یاد پیروزی و فریاد آزادی

یاد باد یاد یاران مبارز ایران

*************************************************************************************************************
سال پرواز و فریاد آزادی و سال رسیدن به ساحل سربلندی و پیروزی نیک باد .

۱۳۹۱ بهمن ۱۰, سه‌شنبه

سخنی با جوانان

جوانی زمان پویایی و شکوفایی و اوج آمادگی برای تلاش و برگزیدن راه زندگی است . همه گذر عمرشان فقط یکبار صورت میگیرد از کودکی و نوجوانی تا جوانی و میانسالی و پیری عمر آدمی به شمار میاید و با حرکت زمان عمر انسان نیز سپری میشود و راه برگشتی نیست ...

آنکه از جوانی خود بهره سازنده و سودمند ببرد براستی که بهترین کار در زندگی اش را انجام داده است و چه زیباست که روان آدمی در دوران نوجوانی و جوانی به زیباترین کردار و گفتار آمیخته شود و با بهرمندی از اندوخته دیگران شایسته ترین راه خوشبختی و پیروزی را بیابد .
جوان در جستجوی حرکت است خصلت جوان جنبش و شکوفایی و تلاش است فقط باید در مسیر درست قرار گیرد و آنانی که وظیفه و مسئولیت پرورش و آموزش و آمادگی جوانان را دارند وظایف خود را بدرستی انجام دهند تا این بخش از زندگی انسانها که بهترین و کار آمدترین زمان عمر است به هدر نرود و تباه نشود .
حال بنگریم در جامعه ما چه کسانی مسئول این امر مهم  هستند و تا چه اندازه به وظایف خود در این راستا عمل میکنند . پدر و مادر ، خانواده ، آموزگاران و اساتید ، مسئولین فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و ... ؟ براستی چه کسانی باید از تباه شدن جوانان این سرزمین جلوگیری کرده و زمینه های مساعد را برای ظهور و نمایان شدن توانایی و استعداد جوانان مهیا کنند ؟
بودجه و امکانات مالی و فرهنگی و قانونی در دست چه کسانی است و تا چه اندازه در این امر تلاش کردند و میکنند ؟  آیا اینک در کشوری با سرمایه های فراوان ، امکانات و زمینه های مناسب برای پیشرفت و موفقیت جوانان ایجاد شده است ؟ آنانی که به خصوصی ترین زندگی مردمان دخالت کرده و حریم شخصی افراد را میشکنند آیا به وظیفه ای که در قبال آموزش ، ایجاد رفاه اجتماعی ، بها دادن به استعدادهای درخشان و توانایی نهفته جوانان دارند و تمامی امکانات و سرمایه مملکت در دستانشان است به درستی عمل کرده اند ؟
ای جوانان ایران زمین
اندکی بیاندیشیم و بنگریم که در کشورمان چگونه با جوانان برخورد میشود .
فقر و نداری در هر گوشه ای از کشور بیداد میکند . بلای خانمان سوز مواد مخدر در هر کوی و برزنی دیده میشود . سلب آزادی های اجتماعی برای جوانان هر روز بیشتر و حلقه محاصره اش تنگتر میگردد . مهمترین اصل که فرهنگ والاست در حال تبدیل شدن به ضد فرهنگ است . احترام به پدر و مادر ، تکریم بزرگان ، گرایش به موارد ضد انسانی و دور شدن از اخلاق شایسته ای که برازنده هر جوان ایرانی است در جامعه مان نمود پیدا کرده است . در بین دانش آموزان و دانشجویان چه مواردی در حال گسترش است .؟
سالهاست که برای نابودی سرمایه های کشور عزیزمان نقشه های شوم کشیدند . چه بیگانگان خودپرست و چه بیگانه دوستان ناآگاه چه خواسته یا ناخواسته ، چه آشکار یا پنهان آنچه در توان داشته اند همچون گلوله ای زهرآگین جوانان و مردان و زنان ایرانی را در این سرزمین نشانه گرفته اند .
درد آورتر اینکه هر فرد یا گروهی که در خود توانایی ایجاد امکانات و زمینه مساعد برای پرورش و شکوفایی نسل جوان را داشته و بدون حمایت دولتی اقدام و تلاشهای پسندیده ای کرده است نیز مورد هجوم دشمنان قرار گرفته است و با شدیدترین حملات و ناجوانمردانه ترین برخورد های قهر آمیز روبرو گشته اند .که در این میان برخی مورد تهمت و افتراهای بی اساس و کذب قرار گرفتند و در سیاهچال ها اسیر گشتند و برخی نیز سکوت اختیار نمودند که آنهای که جلای وطن کردند نیز باید به آن افزود .
هنوز بوی جوانمردی و عزت و نوع دوستی در کشوری که غرق در فساد و آلودگی مسئولینش است به مشام میرسد و هنوز ایرانیانی هستند که نه فقط در شعار و حرف بلکه در عمل و کردار با عزمی راسخ برای رهایی میهن و نجات جوانان با همدلی و همراهی همدیگر تلاش نمایند و بر اهداف والای خود استوار بمانند . نیک اندیشانی که خود و مجموعه شان را از هیاهوی سیاست و دورویی دور داشته و بدون اتکا به بیگانگان راه پرفراز و نشیب برای کسب افتخار را ادامه میدهند و از نشستن و تماشای نابودی کشورشان بیزارند و همچنان برای سربلندی سرزمینشان کوشا هستند . نمونه این کار پسندیده و جذاب مجموعه سرافراز رزمگاه کماندو ایران است که بصورت مستقل و استوار شیواترین روش گسترش فرهنگ والایمان را در قالب ورزشی برخاسته از اصالت ایرانیان و هویت فرهنگیمان نمایان ساخت . اما همچنان که با همه تشکل های خودجوش و مردمی در این حکومت برخورد گردیده ، با این مجموعه بزرگ و شایسته نیز مقابله ای جدی و ناجوانمردانه شده است . از بازداشت و زندان و پرونده سازی و اتهام های بی اساس گرفته تا محرومیت های اجتماعی و مالی و ویرانی اماکن شخصی که همچون غارتگران تاریخ ایران است اما جوانان مبارز و استوارش برای اهداف والایشان تسلیم زورگویی ها و ستم های حاکمان ظالم نشدند و آنچنان بر راه خود ثابت قدم هستند که تاریخ ازافتخار آنان خواهد گفت .
جوانان سرزمین اهورایی را به همراهی میخوانیم تا دست در دست هم برای سربلندی و آزادی ایران تلاش نماییم و به پیروزی و آزادی رسیم .
 دوران جوانی را از دست ندهیم و از گرفتار شدن در دامها و فریب های دشمنان بیگانه پسند و دوست ستیز خود را برهیم که امروز میتوانیم با همبستگی و در کنار هم بودن آوازی رسا از دوستی و اتحاد بخوانیم و تاریخی پرافتخار بسازیم . برکسی پوشیده نیست که حکومت ستمکار به قصد تحقیر و نابودی نسل جوان گام برمیدارد و هرگونه شادابی و آزادی و نمایان شدن استعدادهای درخشان جوانان همچون خاری در چشمان خود میبینند . ماهیت حکومتی که از ایجاد امکانات برای جوانان دریغ میکند و سرمایه های این کشور ثروتمند را در راه نابودی استعدادها و جایگاه جوانان صرف میکند کاملا روشن است . و بدانیم که دیگر کشورهای بیگانه نیز در چارچوب حفظ منافع خود به این موضوع مینگرند و به آنها امیدی نیست . بهترین راه پیروزی پذیرفتن باورهای خودمان است که با هم بودن مان تصویر دریایی خروشان را نمایان خواهد کرد .
ما توانایی و آمادگی برای رهایی از این تارهای تنیده را داریم و با اتحاد و همبستگی بزودی به فضای آزادی خواهیم رسید .
دادجویان آزادیخواه همراه و همیار و همرزم جوانان آزادیخواه و مبارز ایران زمین
درود بر همبستگی جوانان ایران
پاینده باد باور و توان جوانان ایران
زنده و استوار باد تلاش و رزم ایرانیان


ارسال به بی رنگی

۱ نظر:

  1. درود بر همه جوانان آزادیخواه ایران و به امید پیروزی ایرانیان بر دشمنان

    پاسخحذف

::: مهمان گرامی لطفا نظر خود را یادداشت کنید :::